Ont utan orsak!

Fredagen blev nice, hade kommunikation och jag valde slutligen att berätta om min resa till Gambia vinter 08. För en gångs skulle lyckades jag hålla ifrån att bli stört nervös och kunde prata lugnt och sansat med inlevelse! Nöjd chey! :D 

Därefter hade vi en uppgift där vi 2 och 2 jobbade ihop och ritade bilder. Vi satt med ryggarna emot varandra och den ene hade en bild med en figur som man skulle beskriva för den andra, haha blev många skratt! Man inser hur viktigt det är med kommunikation, hon är allt bra vår Anne! :) 

Efter lunch hade vi basket, men för att förhoppningsvis vara frisk nästa vecka avstod jag. Snackade istället strunt med Törna :) Sedan åkte min bil iväg utan mig på uppdrag att hämta Törnas två kompisar och sprit till de som skulle dricka igår. Jag själv var duktig och tvättade 4 maskiner, och städade rummet under tiden (Y)

På kvällen åkte vi till Vaxholm, fick lära känna Törnas två trevliga polare :) Vi åt först pizza på Alfågeln och sedan var det förfest hos Åsa. Måste erkänna att jag hade rätt kul trots att jag var nykter! Tummen upp för det! 

Dessvärre fick jag sjukt ont i magen igår, och det höll i sig hela natten :S Vilket ledde till att jag imorse fick slänga in handduken och meddela att jag inte kan komma och jobba. Surt men det enda vettiga då jag 1) inte vet varför jag har ont :S det vet jag fortfarande inte. Samt 2) sov knappt inget samt dumt och fara om det skulle varit magsjuka. Men det har jag nog uteslutit nu, har inga såna symptom så, bara en jäkla värk :S 

Detta har lett till att jag har legat inne i sängen hela dagen, klockan är nu 16.15 var iof upp efter blåbärssoppa för 1h sen kanske och den verkar stanna så magsjuka är det nog inte :) Har varit orolig så har inte velat äta nått än. 

Funderar på att ringa mamma och fråga vad hon tycker att jag ska göra, sedan måste jag packa & fixa. Magont eller inte så åker vi till fjällen och Vemdalen imorgon! Dessvärre inte såå pepp nu men hinner förhoppningsvis bli bara det onda försvinner. 

Måste även packa för helgen då jag åker hem, så blir det inte så stressigt på fredag (: 

Heippahejj! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0