Dagen efter!

Somnade utan problem, det gäller och vara trött bara. För sover aldrig annars på rygg :) Sov fram till 6 tiden då jag vaknade av att blivit bestulen på min del av täcket ;) Henrik steg upp vid 7 och jag somnade om och sov till 10 ungefär. Hade klocka ställt eftersom sjuksyrran skulle ringa då. 

Har vilat, ätit frukost och sen var Henrik med mig till Medimar och fick såren omplåstrade. Fick se en bild på mitt nya korsband också! Förstod inte så mycket men dom sa att det såg bra ut (y) Fick även beröm för att jag skött mig med ispåsar för knät var inte så svullet! I jmf med v"ad det kunde vara :) Även operationshålen och stygnen såg bra ut (Y) 

Idag lyser solen också, så passa på och njut ni som kan ta en lång promenad eller springa en riktig långrunda! Vi vet inte när vi får en sån härn fin dag igen :)) 

Insåg att det börjar bll dags att byta header, min fina somriga passar inte riktigt in längre :) Och jag har ju verkligen all tid i världen och ligga och pyssla med en ny! :) Tittade tillbaka och hittade ett par gamla:















 
Snart blir det nytt igen! :)) 

// Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0