Ja ä inte bitter!

Den 10 oktober skadade jag mig, för tredje gången samma knä. 
Den 11 oktober var jag till läkare som inte kunde konstatera någonting. 
Den 19 oktober fick jag tid till oprtopeden som kunde konstatera skadan och förberedde betalningsförbindelsen. 

Idag, den 7 NOVEMBER efter att ha väntat på försäkringsbolaget i 2½ vecka får jag idag , efter flera samtal och besök äntligen reda på att dom INTE tänker betala ett skit angående min knäskada. Eftersom jag varit knäskadad förut och att jag inte uppgett det korrekt. All information finns hos dem men eftersom de är många som jobbar med olika saker blablablablablabla så har de inte kommits ihåg. 

UPPDATERA ER FÖRBANNADE DATABAS! KOMMUNICERA! 

Men , de upplyste mig så vackert om att försäkringen gäller alla andra skador jag kan råka ut för. Och det hjälper mig hur!? 

Jag förstår inte hur detta kan bli mitt fel att dom inte kollat tilbaks på min historik! Jag kan väl inte komma ihåg vem jag pratade med för 2år sen och OM hon skrev in allt rätt!?! 
 
Så jaa, detta är otroligt sjukt fantastiskt roligt om ni frågar mig ! SÅ nej, ja ä inte bitter! Inte alls!!!

Googlade lite hastigt och denna operation kostar minst 25 000kr i Sverige. Vem säger att den inte är tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen gånger dyrare här?! 

Kul, verkligen jättekul nyheter denna annars så bra onsdag.
Tack för att ni förstörde den
Tack för att jag kommer behöva lägga tusentals euro på en operation, som jag hellre hade sparat eller rest för.
Tack för att ni bryr er, tack så jävla mycket för er omtanke och service.
Tack för att ni inte kan erkänna att ni har brist i ert system.
Tack för att ni faktiskt tror att en 20-åring som studerat hela sitt liv har råd med detta själv.
Tack, nu vet jag att det är dags att byta försäkringsbolag! 

Tack för mig! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Åse

Hej Hanna! Fy fy fy. Efter att ha sett alltför många få samma besked som du av det F-bolaget bytte jag alla försäkringar för ett år sedan - inte en dag för sent!!! Men hoppas du löser op nu så vägen tillbaka kan börja. Hör av dig om du vill......

Svar: Ja, det ska vi också göra när vi får detta ur världen. Klokt av dig! Tack för all hjälp, vi ses imorgon!
Glassflickan

2012-11-08 @ 06:20:26
Postat av: Julia Lindström

Många kramar på dig, och många förbannelser på dem! <3

Svar: Tack gumman, det värmer! <3 Jaaa, stryk skulle dom ha!!!
Glassflickan

2012-11-11 @ 18:35:47
URL: http://lulibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0