Sleepy sunday!

Inlägget som precis publicerades skrev jag och försökte publicera igår men blogg.se strejka :S Så ni fick det nu istället! :) 

Igår hann jag faktiskt med lite vettiga saker också, som att rulla hundratals köttbullar & fixa praktikplats till våren! Tjoohooo! :D Har gått o tänkt lite, och även fast det säkert hade varit roligt och vara på en båt så vill jag inte vara på Birka efter vad jag fått höra av Julia & Linn, 2h färjorna känns lite trista och tjaa sen finns bara Cinderella kvar som man ej måst kunna finska på. Så nä, det blir en restaurang hemma :) Jag vet redan nu att jag, de lediga stunderna skulle sakna både min man och mina vänner. Att inte kunna va "ledig" på riktigt så att man kan göra vad man vill liksom :) Nä, jobbet på sjön lämnar jag åt min bättre hälft! 

Hann även med att se på "Gäster med gester" och sen var jag färdig för att sova innan telefonen ringde! Fick prata med flertalet från gamla glassen! Gullisarna! Saknar dem så! Måstemåstemåste ta tag i det här med att hälsa på folk snart! Bara jag kan gå igen,.... 

Idag har jag precis inlett dagen, sitter o försöker få i mig lite frukost :) Dagens planer är att pluggapluggaplugga, har prov imorrn som jag faktiskt tänkte ta mig till skolan o skriva! Utöver det så ska jag försöka reda upp lite pappers höger här i mitt översvämmade barndomsrum innan det blir dags att troligen åka in med min bror (OMG!) som ska övningsköra med mamma! haha men det ska nog gå bra! :) 

Nu ska jag sätta fart med frukosten, tjingeling! 

// Hanna



Kommentarer
Postat av: Julia Lindström

Gud va kul att du fixat praktikplats, men du gör mig lite stressad också :P Syns i morgon! :)

Svar: Jaa, känns bra! :) Du fixar det snart du också!
Glassflickan

2012-11-25 @ 13:47:23
URL: http://lulibell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0