Dagen före domedagen!

Om 12h vet jag. Om 12h har jag träffat min ortoped som förhoppningsvis kommer att ge mig svar. 

Jag är nervös. Detta är tredje hösten i rad som jag skadat mitt knä. 30 augusti 2010, 7 november 2011 och 10 oktober 2012. Jag är trött på detta nu. Jag vill få det ordentligt gjort och aldrig hamna tillbaka, iallafall få klara en höst. En revansch. 

Men jag vill inte missa den här säsongen, den har börjat så bra och jag vill fortsätta. Det här skulle vara mitt år, det hade jag ju bestämt. 

Inatt kan jag bara spekulera, imorgon 11.10 får jag förhoppningsvis svar. 

Snälla håll tummarna! 

Förövrigt har jag inlett helgen (alltid ledig på fredagar) med middag & bio med gänget! Maten var god, sällskapet det bästa och filmen helt ok! :) Det gäller att passa på nu när jag inte kan träna. 

God natt! 

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Julia Lindström

Jag håller tummarna för dig! <3

Svar: Tack vännen! <3
Glassflickan

2012-10-19 @ 08:01:43
URL: http://lulibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0