Höstrusk!

Nog blir man lite förvånad, att det faktiskt är ett par stycken som tittar in här dag ut och dag in trots att min syster uppdaterar oftare än mig! (No offense ^^) 

Tänkte att det såhär mitt i oktober kunde vara dags, att iaf påminna er om att jag lever :) Men det är knappt,. ni ska just få höra :) Vi drar en liten lista, korta punkter sen sist liksom:

- haft en sjukt roligt personalfest med jobbet! Leklandet, bastuavdelningen , 3-rätters på ÅSS med världens bästa gäng :)

- mamma har blivit ett år äldre,firade med middag på dinos! 

- skolans övningsrestaurang Hjorten öppnade & vi serverade brunch! Nytt, spännande, lite rörigt men kul! :)) 

- åkte ut med min fina pojke till hans lilla hem ö, mys!

- världens bästa Sara fyllde 21år! Hon ville inte fira , så vi kidnappa henne och pyntade och dukade upp fika åt henne :D

- veckan därpå lekte jag Saras slav & gjorde allt jag kunde för att hjälpa henne förbereda för Öppna gårdar :) som jag sedan jobbade på! 

- har även jobbat otaliga nätter i nattklubben, men jag gillar det :) skönt gäng, kul jobb, extra cash! 

- samlades med mina kusiner och plockade minnen hur farmors hus

- hade teater möte och smidde fina planer 

- haft några prov i skolan och de har gått hyvens

- sett på fotboll! 

- vaktat kidz på klippan

- tränat innebandy & haft seriepremiär som vi vann med 9-2! 

- jobbat kvällsturer på Hjorten, roligtroligt! 

- folkdansarna på Åland hade jubileum så jag ställde upp på alla sätt jag kunde 

- jobbade på knattekväll o spöade ungarna i pingis ;)

- kom mig äntligen ut och sprang en ordentlig runda, sjukt skönt

- hade Leader möte 

- åkte på seriens andra match, roligare match! förlorade dock 2-4 och jag lyckades vrida mitt knä

- vilket ledde till ett besök på medimar och kryckhoppande! 

I skrivande stund hoppar jag fortfarande och det blev inget Kanonlopp. Min vad har bråkat med mig och knät har värkt. 

Men jag har fantastiska vänner och världens bästa pojkvän! Så, what doesn't kill you makes you stronger. Here we go again! 

// eder kryckhoppande bloggerska 

Kommentarer
Postat av: Sofi

None taken :P
roligt att du skriver nåt ibland å. Ännu roligare om de e nåt jag inte ren vet :P
krya på dig!

Svar: haha bra :) Jo jag ska bli bättre på det, har bara inte hittats tid eller inspiration till det på ett bra tag :)
haha meeh, jag gillar istället när jag faktiskt VET nått du skriver om, känns som aldrig vet nått :p
Glassflickan

2012-10-16 @ 22:51:06
Postat av: Sofi

Haha joo det e ju samma me mig :P
Det e skillna på att veta vad nån skriver OM eller läsa nåt man ren exakt blivit berättad :)

Svar: Sant så sant :)
Glassflickan

2012-10-19 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0