Måndag!

Fick börja veckan med en låång sovmorgon tillsammans med finaste! Hur skönt som helst! Under dagen har jag hunnit med att fixa ihop menykorten till yrkesprovet imorrn samt diskat och rensat pappershöger osv. Hade tänkt dra till gymmet nu innan middagen men styr om och ska ta och stryka mina serveringskläder nu snart istället, så tar jag gymmet efter middagen! :) 

På tal om yrkesprovet så känner jag mig rätt lugn, har en del saker som snurrar runt i huvudet men det ska nog gå bra, helt ärligt behöver jag inte få annat än godkänt och det ska jag väl klara av utan problem :) 
 
Det är verkligen sista rycket iskolan nu, har bara yrkesprovet imorrn, och på fredag ska jag servera på yrkesprovet men ej bli bedömd. Behöver jobba in lite timmar som jag missade i höstas då jag opererade knät. 

Och på lördag börjar praktiken! Så ska dra under veckan och hämta kläderna och prata lite! :) Blir nog bra, skönt ska det bli att få komma ut lite och jobba! 

Ha de bra! 

// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0