Maxim - 1 vecka!

Nu har alltså en vecka gått sen jag fick hem mina maxim produkter, och denna vecka har jag valt att testa after training bars och recovery drinks! Nästa vecka tar jag andra! :)) 

Denna vecka har jag gymmat och idag har jag gått/joggat. 

Mina tankar kring Recovery bars är följande: 

+ goda (har testat ett par smaker, inte alla)
+ ger snabb mättnadskänsla
+ lätta och enkla att ha med, inte för tunga för att ha med i fick under utomhuspass

- kan bli lite mosiga
- tar längre tid att få i sig (jmf med recovery drinks)


Bild: Tränat klart för dagen = provar maxim recovery bar! #maxim #buzzador
Recovery drinks:

+ går snabbt att få i sig
+ godast som kall

- tunga (jmf med bars)
- inte lika goda smaker (enligt mig)
-inte så bra om man måste ha den med hela dagen, godast som kall 
- lägre mättnadskänsla 

Bild: Trött efter härligt utepass i vårsolen! #buzzador #maxim
Sammanfattningsvis så gillar jag barsen bättre, bra mättnadskänsla, lätt att ha med ! :D 

Nästa vecka ska jag ta mig an pulvret och before bars! Är aningen skeptisk för pulvret, men vi får se! 

På återhörande! 

// Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0