Maxim

Kommer ni förrsten ihåg att jag berätta att jag kanske skulle komma med i en ny buzzador kampanj?! Det gjorde jag! :D 

Sååå, inom kort har jag produkter från Maxim att hämta från posten! :)

 
Jag, kosttillskottstvivlaren ska en gång för alla ge detta en ärlig chans! Maxim beskriver sina produkter såhär:

 " vi erbjuder dig produkter för idrottsprestationens alla faser – från tankning till återhämtning"

"Maxim är den ursprungliga energihöjande kosttillskottserien för idrottare. Produkfamiljen håller hög kvalitet och
är för alla som vill säkra en maximalt lyckad idrottsprestation. Maxim-produkterna har nu förnyat sig och den erbjuder dig produkter för idrottsprestationens alla faser – från
tankning till återhämtning. Prova produkter under några
veckors tid och märk hur de påverkar din idrottsprestationsförmåga."

För mer information vänder jag er till deras hemsida: http://www.maximsports.fi/

Vill du också ha chansen att testa nya produkter helt gratis? Bli en Buzzador idag! www.buzzador.com

Kanske Maxim är lösningen för mig att få den där extra kicken i baken för att komma tillbaka 100%!? Häng med!

// Hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0