Yrkesprov & träning(svärk)!

Idag är det torsdag, torsdagen den 25 april för att vara exakt! Och är det en vanlig dag?! Nej! Idag öppnar Maxinge, ålands första vettiga köpcentrum! :D Äntligen säger jag bara! Butiker som H & M, sportia och Clas Ohlsson är äntligen här! Finally! Ska dra med brorsan dit senare i eftermiddag, han vet bara inte om det än ^^

Yrkesprovet då, var ju inget att va nervös för egentligen ^^ Lite nervös var jag,men bara man kom igång så gick det i det stora hela bra :) Några små "fel" som bara uppmärksammas av domare gjorde jag men fick ändå 4 av 5 i bedömning så det ska jag väl vara nöjd med! :)) 

Var så lättad och glad när jag kom hem att jag tvinga med gulle ner till select för o köpa chips! SÅ det blev filmmys & gottis som belöning! hihi 
 
Igår var det onsdag, började dagen med ett möte med min fredagskock (min extra servering) så vi redde ut ett par frågetecken angående det :) Sen pratade jag med Mia och beställde dukar, servetter etc till fredagen :) 

Därefter blev det hem för snabb lunch innan jag skulle till gymmet och träna med Åse! Och vet ni va, det gååår framåt! Även fast det känts som att jag stampat på stället så går det faktiskt framåt ! Har även LOV att springa nu sååå ni kan ju gissa vad jag gjorde igår kväll!? ;) Det blev en runda på ca 45min men jag var förnuftig och körde 5min snabb gång, 5 jogg och upprepa :) När jag joggade över skolgården sen så var kvällens yrkesprovsgäng ute och fira och då hade jag precis jogga 5min igen så stanna och pratade med dom en stund och sen gick jag hem :) Avslutade med bumbibjörnarna i sängen! hihi

Idag har jag hunnit med att diska, käka frukost och läst mejlen! woopwoop! haha :) Ca 14.30 slutar brosan skolan så då ska vi iväg och köpa blomma, kolla in Maxinge och så en snabbis och fira faster som fyller år idag! :)) 

Innan dess borde jag hinna med att fixa menykorten tills imorrn, plocka ner lite tvätt och så via min praktikplats hade jag tänkt! :)

Så dags att sätta fart nu, eller ja fort går det inte idag. 45min gym & 45min jogg sätter visst sina spår! ^^ Så det blir en vilodag idag, för ikväll är det styrelsemöte och Vårmöte i Lemland som gäller! 

Ha en bra dag! 

// Hanna 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är duktig Hanna! :) Hejaheja! <3

Svar: Tack gumman! :) <3
Glassflickan

2013-04-25 @ 13:08:50
URL: http://jeffeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0