14 dagar!

Eller två hela veckor har det gått sen sist jag skrev men så har det hänt en hel del också! 

Lördagen den andra, då jag trodde Sara skulle komma och vi skulle handla, käka middag etc. så blev det helt andra planer! Sara kom nämligen inte själv över, utan hon hade 5 andrar dårar med sig och helt plötsligt var det ingen lugn hemma kväll längre utan ett födelsedagsfirande, av mig! Det blev middag på Stallhagen, bubbelpool, pool och bastu på Havsvidden, nattmat på Rökka och lite chillande hemma till sist. Tack ännu en gång, ni fina! <3 

Veckan som följde innehöll mycket rehab, även fast jag måste tvinga mig dit. Noll motivation. Min födelsedag kom och gick. Mamma & Svante var över först, senare kom 4 fina över på kladdkaka & glass. Bestämde mig för att inte ha något släktkalas då pappa och jag hade så stort isomras. 

I övrigt har jag tagit igen en massa iskolan, har nu bara en hemtent och dektanteringen kvar som jag ligger efter med sen ihöstas. Hemtenten SKA göras nu under lovet och dekanteringen ska jag nog får göra snart den också! 

Förra helgen jobbade jag på Hjorten, det gick bra och knät sa inte till alls. 

I veckan som nu har övergått till helg så var det först fastlagstisdag, mums! På onsdagen kom först syrran & hennes familj över och grattade mig med middag & lite presenter, sedan åkte vi och överraskade fina Julia med tårta & skumpa och igår var det alla <3 - dag och vi tog det lugnt med film hemma. 

Idag är det fredag och jag inledde dagen med att ta min bror till hälsocentralen, efter 2h fick vi några futtiga råd av en rätt värdelös läkare och ett par kryckor till min bror! Jaa, det ni! Inte bara jag som hoppar ^^ haha 
Har sedan dess käkat lunch, gymmat, duschat och nu sitter jag bara o väntar på att Henrik ska komma hem så att vi kan hämta brorsan och fara till Stallhagen för sista födelsedagsmiddagen med la kärnfamilia. Pust. 

För övrigt står nu sportlovet för dörren och jag har bestämt mig för att bli hemma, ovanligt av mig. Kan räkna antalet sportlovet jag varit hemma på en hand. Men jag ska prioritera gymmet, ta det lugnt, plugga och göra annat jag känner för. Är rätt sugen på att simma, simmade ju lite på Havsvidden och det gick bra! Ska nog höra med Åse först men jag tycker inte att det borde va nå problem! 

Avslutar med denna vackra ros,...
 
Och tillägnar den till alla som har lika oromantiska pojkvänner som jag,...

// Hanna 


Kommentarer
Postat av: Julia Lindström

Vi kan väl fara och gymma tillsammans under veckan? Och om du får simma, så kommer jag gärna med på det också :) Kramar <3

Svar: Jaaa, gärna det! :) Ska ta reda på saken, kul! :) <3
Glassflickan

2013-02-15 @ 20:52:41
URL: http://lulibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0