Det jag känner för!

Det är himla skönt med lov, man kan göra vad man känner för, när man känner för det och ingen kan komma och säga att man borde göra någonting annat! :D Speciellt inte när man dessutom är ensam ^^ hihi 

Men igår var vi som sagt på Stallhagen, helt andra rätter än sist men minst lika gott! Matkoma deluxe! 

Idag har jag verkligen tagit dagen som den kommer, Henrik åkte tidigt imorse och jag själv steg upp vid 11. Åt frukost, lååångsamt, hamna framför datorn  och fastna där nån timme. Tog tag i mig själv och drog sen till gymmet. Väl hemma igen blev det middag och råkade fastna vid datorn igen,. ehm,.. ehe drog sen tummen ur och grejjade med ditt och datt som fanns att göra innan jag drog ut till Sund. 

Kom hem till ett tomt hus så när som på två kattor som invaderat min säng,. stoppade undan alla skid/vinterkläder som jag inte kunnat använda denna säsongen... Nästa ska jag leva med skidor på fötterna! 

Fick ett ordentligt ryck och röjde ur en massa lådor, slängde massa skit, fick bättre plats i skåp och lådor och hittade även några saker som någon annan får mer nytta av! Har faktiskt varit riktigt duktig på senaste tiden och sålt en massa saker som jag inte behöver! Visserligen för strunt summor men har iaf tjänat en bra hacka och ännu har jag en hel del kvar jag inte lagt upp! Himla smidigt att få små pengar lite nu som då, så har man när man ska fika eller köpa nån strunt sak :) 

Imorgon ska jag fortsätta reda upp, känns dock som att det aldrig tar slut! Men jag vet ju att det försvinner en hel del varje gång jag är här :) Planen långsiktigt är ju att för det första ha koll på var jag har alla min saker, så att det sen ska gå smidigt när det är dags att flytta nästa gång. Men även att rummet ska kunna stå tillgängligt som ett öppet gästrum för mamma o pappas gäster :) att det inte ska behöva bli ett stort projekt varje gång :) 

Nej men om jag skulle ta o ladda lite serieavsnitt o sova sen då, ska bestämt leta upp Nalle Puh så att jag slipper sova ensam (a) Nattinatt! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0