Friday, I'm in love!

Ska strax sova, men tänkte dela med mig av min lediga fredag i korthet: 

11.30. Uppstigning, mamma på besök en snabbis
12.00. Frukost o datatid ^^
13.30. Ner på stan o hämta ut Hs mammas mattor , samt lämna papper till FPA
14.00. Handla
15.00. Sälja stuff som blivit köpta via "Ålands köp o sälj" 
15.15. Laga middag
16.15. Äta middag 
16.45. Infann mig på Ålands radio o tv
17.00. Snackade radio med Sofie, Erica och Bob 
17.30. Gymmet! 
20.00. Duschade! 
21.30. Kvällsmål och film mys! Vi såg på "Shall we dance" 

Nu; 00.26. Gulle ser på "Top road" och jag fördriver tiden! 

Dags o sova nu, imorrn ska jag gymma på förmiddagen och sen klippa mig! Första gången på säkert 4-5år som jag går till ny frisör :O Meen har man vunnit det och till fakto är studerande så slänger man inte bort det! 

Till kvällen står middag med Sara på schemat! Sugen på vin, kex, ost och vindruvor också,... Just det, kom på här att vi INTE ätit chips och dipp på 1månad nu! Woohoo! Visst, vi har käkat kex o ost ett par gånger istället meen det har alltid varit vindruvor till (som är frukt o mättar också :)) såman äter inte i samma mängder såå inte alltför illa tycker jag! Speciellt eftersom jag nästan alltid var sugen på chips här förut, illa vad en tid som skadad kan göra. Oh well, är "back on track" nu! 

Och tro nu inte att jag aldrig kommer äta chips igen, för det kommer jag :) Men min kropp behövde en ordentlig paus och det har den nu fått! Nöjd chey! 

Tack & god natt! 

// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0