Euforisk!

Ligger på sängen helt utamattad men så lycklig att jag inte vet vart jag ska ta vägen! :D Kan inte sluta le! 

Det blev tacopaj igår och för att va första gången blev den helt ok! Mer fyllning bara så! Sedan fick jag sällskap av min fina med till baltic för att sitta i seket när mina fina brudar krossade motståndet med hela 14-0! Duktiga flickor! 

Idag inledde jag dagen med ett gympass, riktigt kul att köra nya övningar och tungt blev det också! Fantastiskt! Känner redan att träningsvärken kommer smygande. 
 
Eftermiddagen spenderade vi med släkten i församlngshemmet då det blivit lilla Ines tur att döpas! Guds ord blandat med fina sånger, världens sötaste vattenhällare och en mycket nöjd liten tös så var då alla i släkten döpta åter igen :) Vi fick en massa god mat och jag riktigt njöt av att umgås med finfina släkten, det händer ju för sällan! Och alla underbara kusinbarn och deras ofantliga energi,påhitt och ideér Helt underbara är dom, allihopa! <3 

Men nu 3h senare är jag helt slut och mys med mannen står på schemat resten av kvällen! <3 

Förresten gick arbetsintervjun bra , ifall nån var nyfiken att få veta det! Men kommer inte uttala mig mer förrän jag varit på nästa och tagit mitt beslut! 

Ha en trevlig lördagskväll! 

// Hanna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0