And she's back!

Hej alla tusen trogna läsare! (host)

 

Skämt och sido, creds till Er trogna som tittar in fast här varit dödare än på länge. Orsaken är att mitt liv kretsat kring rehabrehabrehab, skolaskolaskola och däriemellan har jag försökt lägga den extra tiden på mina nära & kära och då har mitt lilla krypin på nätet blivit lidande tyvärr.

 

Sen sist har jag iaf kirrat sommarjobb på Åss - Pub Albin :), min rehab träning har gått framåt --> jag går i princip utan att halta alls (y) och här igår sprang jag idioten! Har en massa spring i benen och det ska jag äntligen få börja göra av med nu! Lycka! 

I skolan har jag averkat det sista teoretiska provet i starka drycker och imorgon är det barprov ! Vilket är det enda jag kunnat tänka på de senaste dagarna. Men nu känns det som att drinkarna äntligen börjar sitta! Imorgon klockan 08.00 ska jag infinna mig i skolan, 08.45 står jag i baren! Först ut, så har jag det över sen! Wish me luck! 

I övrigt kommer det fortsätta vara mycket plugg, en massa grupparbeten, hemtentor och presentationer präglar de sista veckorna innan praktiken! Men om 4 veckor bör allt teoretiskt samt yrkesprovet (servering) vara över och då är det praktik, träning och prio på det sociala! 

 

Förresten gick jag och blev Buzzador (www.buzzador.com) under min sjukskrivning och nu ska jag utveckla detta och bli "Buzzador blogg" så det kommer inom snar framtid synas en logga på min blogg och om jag kommer med i nästa kampanj är det fokus på produkter som hjälper dig med Din träning! 


Nu ska jag reptera drinkarna en sista gång innan jag tar natt! 

// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0