Hinner knappt med!

Ja jessus hörrni vad tiden rusar iväg, knappt så jag hinner blinka ens en gång.I lördags jobbade jag på hjorten, var "förman" åt samma 2a och bra gick det. Endel dötid meen kvällen gick rätt snabbt ändå, har man trevligt gäng så går det ju alltid snabbare! :)

I söndags minns jag knappt vad jag gjorde, pinsamt men sant. Har sovit alldeles för korta nätter denna vecka. Meen jag vill minnas att jag ivarjefall tog mig till gymmet (y) Så mycket mer produktivt vet jag inte om jag fick gjort, vi tog det himla lugnt iaf :)

Denna vecka har präglats av gym & skola, har inte hunnit med varken mer eller mindre. Gårdagen var rent ut sagt en skitdag, speciellt eftermiddagen meen det tänkte jag inte mer gå in på. Det är glömt & förbi nu. Men vilken tur jag har som har fina Julia och Henrik när allt känns åt helvete. Mycket tacksam för det!
 
Idag skrev vi franska prov, och så blev vi lämnade att göra en 5minuters uppgift i 85minuter. Oh well, nedräkning pågår! Det kan inte vara många franska lektioner kvar! Påskbuffé bjöds det förresten på idag, jag åt potatis, lax och ägg :D Buffé kallar jag det då inte, menmen :) Avslutade med årets första memma, mums!

Ikväll har jag varit till Baltic o kollat på innebandy. Spelsugen?! Skojja inte! Mina brudar hamnade i ett 0-3 underläge men hämtade upp det till 3-3 men sen kom även 4-3 från motståndarna. Bra spelat men sjukt irriterade då ett av deras mål var HOPP och tjejen är så feg att hon inte erkänner det då domarna totalt missade det. håhå

Nå, sista och avgörande matchen nästa vecka nu då! håhå
 
Nu borde jag ta tag i det som behöver göras innan vi går på påsklov för här kommer vi inte hålla till, det blir Enklinge torsdag kväll - lördag förmiddag och så Sund till söndag/måndag. håhå tur att jag är ledig tisdag också! Men den dagen ska jag ägna åt pluggpluggplugg! Hemtentorna börjar lägga sig på hög...
 
Men nu ska jag iaf göra något produktivt, vika tvätt kanske eller äta lite ^^ Blir nog ingen tidig natt ikväll heller, nå lovet hägrar ju! Och sova ska jag göra! :)

Glad påsk!

// Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0