I did it!

Halleluuuujah! Jag överlevde barprovet med hedern i behåll! Bedömarna var snälla, drinkarna jag fick var inte för svåra och så när som på några små missar klarade jag det galant! Framförallt är det sjukt skönt att det är över! :D

Nu har jag käkat lunch & ska strax dra iväg till gymmet & köra nya programmet! Sen tillbaks till skolan för att plocka ner baren och därefter hänger jag iskolan resten av kvällen. Näst sista vanliga hjortenpasset! Bara lördag och 3 vinkassa turer kvar sen innan yrkesprovsveckan!

Helgen består alltså mest av hjortenjobb meen ska väl hinna med att ta det lite lugnt också och försöka glömma alla teoretiska skolprojekt som hänger över mig! De tänker jag inte ta itu med förrän tidigast söndag kväll, så det så!

Tjingeling!
// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0