Otaggad!

Är kanske ordet som bäst beskriver mig just nu. Lördagen gick bra, gick imål på 32,27! I höstas, innan skadan sprang jag 5km under 30min, så det gick bättre än förväntat! Loppet då. Det bjöds på solsken och jag fick varmt, sjukt varmt ett tag och så kom motvinden. På samma sträcka som när jag var ut o sprang i onsdags, så jag borde väl varit van!? Motigt var det, och jag skyller lite på den angående tiden, för det går ju snabbare o springa i medvind ! ;D Hur som helst så är jag nöjd ändå :)

Prakitken sen gick bra, hade närmare 50 gäster totalt tror jag, tog kidz bordet av beställningen och chillade runt :D haha nä men kul att vi hade o göra! Fick sen sluta innan 23, så hann hem och vila lite innan nattjobbet. Vi var bra gäng på natten, behövde inte "springa ihjäl" mig utan vi hann bra med ändå :) Mot slutet kände jag av lite ont i fötterna, men inget mer :) 

Igår vaknade jag dock upp och kände mig stel, åkte ut med brorsan till sund. Chillade, gick igenom en del lådor (som vanligt ^^) och så :) Kom in vid halv 8 tiden och röjde undan lite, tog ut sopor, diska, tvätta :) Hade en kille hit o prova mina spikskor men de va för små för honom men han hade en kompis med mindre fötter som sökte nya så med lite tur kanske jag blir av med dom iaf :D Sprang faktiskt med dom lite grann på Värmdövallen i fjol, men någon större nytta av dom har jag inte längre, bättre att någon annan får glädje av dom :) Närmare midnatt kom sen äntligen gulle hem! :) 

Idag har jag inte gjort mycket, och som rubriken avslöjar så är jag inte särskilt pepp på att göra så mycket heller. Sov inte ut ordentligt igår, och vi kom inte i säng alltför tidigt sen heller så är trött idag. Mindre stel iaf, skönt det! :) Men är ledig imorgon också så orkar inte tvinga mig att göra en massa ärenden idag som jag lika bra kan göra imorgon :) 

Måste dock dra iväg och handla, men gulle har eftermiddagsträning så det blir inte middag förrän sent så har ingen panik med det :) Ikväll hade jag faktiskt tänkt försöka ta mig till gymmet en sväng, var ett tag sen sist och vill spara på benen och inte springa riktigt än utan istället köra lite lätt styrka hade jag tänkt :) 

Har även börjat vela för hösten, redan, och igen... Skola ihöst? Resa? håhå, inte lätt... 

// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0