Sista inlägget!

Gjorde slag i saken och skaffade en ny blogg idag, vill ni läsa om hur jag haft det i Luxembourg mina första dagar och fortsättningsvis följa mig får ni titta in där istället:

http://hannabeatricee.blogspot.com/

Au revoir! 

// Hanna, no longer know as "glassflickan" 

Wind of change!

Jaha gott folk, nu har vi snart avklarat 1/4 del av det nya året :-) och tydligen har jag haft en endast liten stund över för bloggen. Mycket har hänt sen sist vill jag lova, värt att nämna kan detta vara:

- Drog till Frankrike på kort visti så H fick söka jobb :-) Bodde i en liten stad som inte hade så mycket annat att erbjuda än just agentaturkontor och en stooor hamn! Men liten och mysig var den, trots att vädret inte var kul. Den låg dock nära Nice och Nice var fantastiskt! Jättefin stad och härliga människor! :-) Endel shopping och mycket god mat hann vi med! 

- Drog på "träningsläger" till syrran :) 2mil fick vi ihop, provade på indiskmat och hade det allmänt trevligt! 

- Fyllde år, firade med massage & middag med familjen! Även litet enkelt kalas hemma på Kgränd med dom närmsta :) 

- Flyttade från Klockargränd till en nybyggd lägenhet på Lotsen! 

- Familjen drog till Mora för Tjejvasan! En kul upplevelse och ok tid! :) Är redan anmäld för nästa år! haha

I övrigt har jag även hunnit med mycket jobb förstås men även endel funderande vilket ledde till att jag bestämde mig för att röra på mig! Googlade runt och för att göra en lång historia kort sitter jag nu och skriver detta i mitt nya rum för det kommande 4 månaderna i Luxemburg! :D Jag är här för att jobba som au pair för två pojkar, R 5år och T 8år :) I skrivande stund har jag varit här i ca 2,5 dyng och har haft fullt upp med att få lära mig rutinerna från den tidigare au pairen som jag körde till flygplatsen i morse. 

I och med denna nystart funderar jag nu på att skapa en ny blogg och lämna "glassflickan" bakom mig! :) 

Ni kan dock förvänta er en kort update om var ni hittar min nya, ifall ni är intresserade! 

Au revoir! 

// Hanna



RSS 2.0