Halva augusti

Har då redan gått, hej och hå jag hinner då verkligen inte med, men det visste ni ju redan,.. 

De senaste veckorna har dock varit relativt uppbokade och all tid jag och min fina hade tillsammans försökte vi ta vara på. Vi drog t.ex. på minisemester hastigt och lustigt, vi hade ett bröllop att gå på men inget kläder att ha på oss. Såå vi satte oss på Grace och guppade till Åbo,shoppade loss på Halonen, hittade underbara klänningAR, kostym till min fina och dessutom massa massa annat! Avslutade shoppingturen med middag vid ån med syrran och P! 

På morgonen innan bröllopet var vi på lägenhetesvisning och den var helt underbar! Om jag förra sommaren hittade världens finaste kille så hittade vi nu världens finaste lägenhet! Meen inget besked på plats, bara att dra hem, dressa om och ut på bröllop! 

Bröllopet var jättefint, ceremonin aningen för personlig för min smak (p.g.a. prästen) men i övrigt riktigt fint :) Från eckerö var det buss till Silverskärsbryggan och så båt ut! Blev mottagna traditionsenligt med pannkaka och därefter chill tid medan bröllopsfotograferingen pågick! 

3-rätters, många fina tal och så Marias fantastiska bröllopstårta! Sjukt god! Därefter dans, som jag med mina vänsterfötter deltog ytterst lite i,... Att dansa är då inte som att cykla, .. 

P.g.a. trötthet åkte vi sen hem tidigare än planerat, men skjuss hem till dörren säger inte trötta fötter nej till :) 

Just ja, kvällen innan var jag barnvakt åt världens sötaste kusinbarn! Studshoppande, vattenkrig och promenad hann vi med och tiden bara flög iväg :) Det är så härligt att umgås med barn, de är så fantastiska! 

Dagen efter bröllopet chillade vi och sen var det jobbjobbjobb som gällde igen och det är väl i princip vad jag gjort sen dess. Eller egentligen vad jag har gjort hela sommaren,... 

Vi fick förövrigt vår DRÖMlägenhet och de seanste dagarna har därför spenderats åt packning och flyttning. Börjar dock äntligen känna att det minska på saker här och att jag börjar få koll där. Ja jag, min fina är i vanlig ordning ute på sjön,... 

Hösten står för dörren och för första gången i mitt liv har jag ingen färdig 100% plan,. förra året blev dock mina planer totalt förändrade när min fina dök upp men iår är det alltså jobb jag tänkt mig. Valde att skjuta upp starten på Arcada då jag efter den här sommaren känner att jag vill få mer tid med min kärlek utan att behöva pendla. Så Hesa får vänta tills nästa höst, men jag längtar faktiskt redan!

Nå om jag skulle sluta svamla nu, är väl ingen som läser iallafall. 

Om 2h väntar nattjobb, imorgon sista dagen på Albin och på söndag drar vi på personalfest! Kommer hem måndag morgon och tisdag kommer min fina! <3 Can't wait!

// Hanna

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag?!?! (som läser alltså :P)
Men bra att du börjar få koll på läget, erkänn också att du tycker om att få bestämma vart allt far?! :P

Svar: haha jaa det räknar jag med ;) haha nå lite jo, men det hade underlättat med hjälp!
Glassflickan

2013-08-20 @ 14:06:40
URL: http://linasofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0