Jultid & julfrid!

Idag skriver vi den 20 december. Det betyder att om 4 dagar är det julafton! Har 3 arbetsdagar kvar och sen ska vi byta julklappar och äta middag med min familj för att sen ta båten ut till Henriks familj där julen iår kommer att firas. Det blir en stillsam lugn jul, har jag blivit utlovad iaf. Har blivit lovad att det kommer att finnas skinka och potatislåda, ärtor, svartbröd och julmust tar vi med! Så det verkar ju lovande iallafall! 

Med julen kommer julklappar, vi handlade de resterande i Uppsala i söndags och alla kvällar den här veckan har jag suttit som tomtenisse. Börjar nu se ljuset, ikväll ska de sista slås in! Och det är nog bra det, för det börjar bli riktigt fullt under vår gran! 

För egen del önskar jag mig inte så mycket egentligen, men detta hade tomten gärna fått komma med:

1) Presentkort på massage! Det hade synnerligen varit välbehövligt! 
2) Ett våffeljärn, då vi varit utan sen flytten i augusti
3) Simkort på Mariebad - fanns på listan men det uppfylldes redan till lilla jul! 

I övrigt många små paket, då jag tycker det är öppnandet i säg som är det allra roligaste :D hihi 

Måste även passa på att jag var ute och sprang igår! Bar mark, snålblåst, -3 grader kallt men underbart uppfriskande! Rekommenderas verkligen! 

Nu ska jag passa på att vila lite, har varit uppe och morgonjobbat och har nu några timmar kvar innan jag har ett kort em pass. Men innan dess ska jag även luncha med fina Sara! 


// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0