Buzzador - Veet kampanjen!

Hej! 

Det har varit tyst här några dagar men nu är jag tillbaks ! Efter att ha sovit bort halva kvällen,uups såå bestämde jag mig för att raka benen inför morgondagens examen! Passande nog har jag via buzzador.com fått produkter från Veet som ska testas! Att vara buzzador innebär att man med jämna mellanrum blir erbjuden att vara med i olika kampanjer och testa nya produkter! Det är helt gratis och det enda du behöver göra är att ta dig tid att testa produkterna, låta dina vänner och bekanta testa samt berätta vad du tyckte om sakerna! Hur bra som helst! :D 

Bild: Nytt paket, ny kampanj! Nån som vill testa? :) #veet #buzzador #buzzaveet
Detta fina innehåll fanns i paketet denna gång! Det föreslogs att man skulle hålla en spakväll meen ärligt talat så är jag ingen spakvälls-tjej! Dessutom är det himla svårt att hitta en kväll som passar alla som vill testa! Såå jag lade ut denna bilen på facebook, och ska dela ut vaxremsor till ett par bekanta och ena krämen går till min kusin :) Och på lördag ska jag och syrran ha "Minispa" hon ska få pina min bikinlinje och eventuellt benen lite. Kanske tar oss tid och testar "face" produkten också :) 

Ikväll testade jag iaf denna:

Bild: Testade denna ikväll o har nu superlena ben! :D #buzzador #buzzaveet #veet
Den var lätt att applicera med svampen och eftersom den skulle appliceras på torra ben så kunde jag stå och fylla tvättamaskinen och plocka lite badrumssaker på plats medan den verkade (y) 

Efter max 6min skulle den tas bort med svampen, var lite skeptisk då det ej såg ut som att något lossnade men tänka sig vid förstå åsyn så ser det ut som det lyckats riktigt bra faktiskt! :D Passade sen på att smörja in benen med body lotion som man fick med i paketet och nu känns benen superlena! 

Sååå tummen upp för " In-shower Hair removal cream" måste dock tillägga att jag ej duschade samtidigt utan tog bara benen, tyckte ärligt talat det lät aningen jobbigt att man skulle duscha och hålla benen utanför under tiden man har krämen på?! 

På lördag testas andra produkter, to be continued !

// Hanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0