Helgen är äntligen över!

Ja men faktiskt, så skönt är det! Helgen har ju mest bestått av äta, jobb, sova, repeat. Undantaget lördag em då jag åkte ut på ett soligt 5-årskalas till min lilla favoritkille! :D Shit vad tiden går, han är alltså 5år,. känns som han just var i Hilmas ålder! Och hon skruttan blir ju 2 isommar :o Jisses!

håhå, men jag har överlevt helgen,  och mitt knä har knappt sagt ett knyst! Skönt det! :D Igår när jag kom hem fick jag äntligen se min fina igen, men nu är han iväg igen,. Imorse åkte han och kommer hem på ons em. Så inte lika länge denna gången men ack vad jag saknar honom när han inte är här! <3 

Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, masade mig upp vid 12 för att inte få dygnet helt galet. Har hunnit tvätta arbetskläder, sålt en ljuslykta, varit på stan via FPA och slutligen lämnat in alla papper till försäkringsbolaget!! Nu är det bara att vänta på pengarna då ;D så sjukt skönt ska det bli när jag har dom i min hand ! 

Åkte via och våldgästa Sara en snabbis också, som haft en ledig långhelg i Köpenhamn! Dit skulle jag kunna åka igen, var ganska precis 10år sen jag var där sist, om jag inte minns helt fel :) Precis som hon skulle iväg så ringde mamma och var billös, tydligen fått nå fel på bilen så jag åkte och hämta henne o så leta vi upp henriks bil som jag tar tills han kommer hem nu så har alla bil igen ;)

Nu har jag precis käkat middag, ska hänga upp andra maskinen tvätt och sen sticka ut till sund! Blir nog där över natten när jag är själv istan, är ledig imorgon också så! :D Har lite nyheter att berätta för mamma o pappa, som jag inom en snar framtid kanske delar med mig av här också! 

Förövrigt är det sjukt fint väder idag, men jag har tvingat mig till en träningsfri dag så att mina ben ska hinna få återhämta sig efter denna intensiva helg, men imorrn ska jag till gymmet igen! :) 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0