Klick och så kom hösten!

Ja men verkligen hörrni, förra veckan sprang vi fortfarande runt med shorts och linne och sen i söndags var det som att nån tryckt på en knapp och så kom hösten och regnet och det har nu regnat till och från sen dess! Rätt skönt förståss, men trisst då jag faktiskt kommit igång med lite utomhusmotion! Har de senaste veckorna varit ut och joggat iaf 2ggr/vecka ca! Skönt! Försöker även få in styrka :) Men när det verkligen öser ner så blir man inte så sugen.

Annars så har vi haft en riktig kalas vecka bakom oss. En 1-åring, 60-åring, 30-åring och 22 åring har firats sen sist! När mamma nu officellt fyllt år kan jag härmed också avslöja detta: 


Japp, den 22 februari smäller det! Förra hösten sprang jag och Julia Tjejmilen. I vinter ska jag, syrran och mamma skida tjejvasan! Och jag är riktigt pepp! Överlag pepp på vinter, snö och skidor av alla de slag! :D MIssa ju ALLT förra vintern så den här vinterna ska jag skida som aldrig förr! Men idag skriver vi den 18 september så jag får allt hålla ut lite till tyvärr. 

Idag annars har jag jobbat som vanligt och haft en riktigt effektiv förmiddag! Rensade bland allat tiuusen pappershögar som vi redan lyckats bygga! Så nu hittade jag bankkoderna jag sökt och fick undanstoppat och slängt en hel del andra papper! Skönt! Efter lunch så blev dock vetekudden min bästa vän och soffan den andra. Nog hade det ju varit skönt att va karl ibland, det måste jag medge. Men eftersom regnet ändå bara öser ner så spelar det väl egentligen inte så stor roll :) Hade tänkt springa i Jomala på barkbanan ikväll medan gulle har träning men den är nog inte så trevlig med allt det här regnet. Får väl försöka mig ut på en promenad istället om regnet skulle vilja ta en liten paus! 

I övrigt så rullar livet på som vanligt, var och jobba kväll igår på restaurangen med Anne och Robban! Trevligt prickar det, hela 10 gäster hade vi också, trots regnet! Ny meny har vi också, var och provsmaka den här i förra veckan, det finns en hel del godbitar! Välkomna! ;) 

Funderar och planerar även våren som bäst just nu, har nästan helt bestämt mig vart det bär av och vad jag ska göra! Men mer om det senare! 

See ya! 

// Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0