Rastlös

Jag har känt mig rastlös de senaste dagarna, varit trött när jag vaknat, åkt iväg och morgonjobbat, kommit hem och pysslat på med tvätt, disk etc. och så jaa. Sen då!? Har känt mig rastlös och trött men ej kunnat sova. Mycket jobbig känsla om ni frågar mig. Mot kvällen sen igen har jag varit piggare och inte gått och lagt mig förrän H kommit hem från träningen vilket har resulterat i att vi inte gått och sova förrän 23-24 tiden. 

Var förresten på andra innebandyträningen i tisdags och där och då bestämde jag mig att jag inte är klar med sporten. Så nu är det nya tag som gäller! På lördag har ett av stans stora gym öppet hus och en PT på det gymmet har jag blivit rekommenderad att gå till. För nu vill jag bli stark, riktigt stark! Jag har nu kommit igenom 3 höstar på raken med tunga skadeperioder. Jag tänker inte lägga till en 4! Hoppas nu bara att jag snarast kan få en tid till denna PT och få sätta igång, tryckt & säkert men på allvar! 

I övrigt verkar det som att jag kommer lyckas bota min rastlöshet med mera jobb. Tidigare idag ringde en person dit jag tidigare ihöstas var och sökte jobb och undrade om jag fortfarande var intresserad så imorgon ska jag in och få höra vad de har att erbjuda! :) Annars rullar det på bra med mina andra jobb nog. Förutom att dygnsrytmen skiter sig emellanåt :p Ihelgen blev det inte mycket sömn. I fredags jobbade jag först på Skördefesten på ÅCA, jätteroligt! Rusade sen iväg på dans, middag och runt på öppna gårdar innan det var nattjobb som gällde och sen upp på lördag morgon efter 2h sömn på morgonjobb och sen ut på öppnar gårdar med Casper & C:o. För att sen VILA lördag kväll innan nattjobb och sen upp tidigt på söndag morgon för att segla hem Henriks båt :) Intensiv och rolig helg men med en ordentlig sömnbrist som följd,... Men trevlig var den: 





Även inkommande helg blir intensiv: fredag och lördag jobbar jag kväll på restaurangen. På lördag morgon har jag morgonjobb som vanligt, och sen till gymmet då ! Och så söndag styr vi kosan mot IKEA! :D Som jag längtat dit! Tror dock jag låter H köra, så att jag kan vila lite ;) Men INGET nattjobb denna helg! Kan visa i ett annat inlägg vad som är tänkt att få komma med hem från IKEA :) Blir troligen Uppis då vi kommer till grisslehamn på söndag då det inte går någon morgon viking båt men då hinner man ju med ett besök till LAGER 157 också kanske! ^^ 

Nej nu ska jag ta och leta lite bland fiolnoter, varför kanske ni får veta senare! På återhörande! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0