Löften & reflektioner!

Det hör ju till att man ska avlägga nyårslöften till det nya året! Har ofta glömt vad jag sagt men tänkte nu skriva ner dom så att jag nästa nyår kan blicka tillbaka och se hur det gick för mig att hålla dem! 

Nyårslöften:

1) Inte börja röka! 
2) Våga säga nej ibland till x-jobb! 
3) Hitta tillbaks till mina gamla mat-och träningsvanor! 

Och såå träningsmål/utmaningar för 2014:

1) Tjejvasan 22 feb
2) Brändöluffen 17 maj

Detta gjorde jag 2013 som jag aldrig gjort förut:

- Jag jobbade hela midsommarhelgen
- Jag började gilla klänningar!!! Har säkert köpt 10 st under året, frivilligt! 
- Jag har en studiepaus efter 14 år i olika skolor sen starten -99! 
- Jag har ej haft lov utan fått lära mig vuxenlivets hårda sidor! Kändes mest konstigt under jul- och nyår!

Och det mest fantastiska med 2013:

- Jag gick INTE en endaste dag på kryckor! 
- Fick ingen ny knä- eller annan skada!
- Var på semester med min fina! 
- Kom in på Arcada!
- Flytten till Klockargränd! 
- Började spela & träna med ett nytt IB-lag!

Slutligen kan jag nu konstatera att 2013 varit ett riktigt bra år! Träningsmässigt ett rehab-tråk år med inga fina prestationer att lyfta fram utöver att jag ej fått nya skador men det hade jag tänkt ändra på! 2014 ska jag bli stark, och snabb och uthållig! 

Sätter härmed punkt för min årslånga kateogori 2013 och även året. Nu blickar vi framåt mot 2014 och jag ser fram emot alla utmaningar & prövningar det året har att bjuda på! 

// Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0